Hieronder volgen een aantal veel gestelde vragen. Mocht je vraag hier niet tussen staan, dan kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Ook op onze pagina klantenservice staat nog enige nuttige informatie.
HEBBEN JULLIE ALLE MEUBELEN OP VOORRAAD?
Wij hebben een aantal showroom modellen op voorraad. Een van onze slogans is: Design your own. Dus de meeste meubelen worden speciaal voor je gemaakt in de gewenste kleur of afmeting. Het voordeel is dat je het meubel krijgt dat je wilt, je moet er alleen even op wachten. Bij elk artikel wordt de gemiddelde levertijd weergegeven. Indien de levertijd afwijkt dan wordt je hierover uiteraard geïnformeerd.
HOE LANG DUURT HET VOORDAT MIJN ORDER WORDT GELEVERD?
De gemiddelde levertijd voor de meubelen bedraagt 5-7 weken na het plaatsen van de order. In het geval van woonaccessoires en stoffen kunnen wij vaak tussen 3 en 8 werkdagen uitleveren. Bij elk product wordt een indicatie van de levertijd weergegeven. Is de levertijd langer dan wordt aangegeven op de website dan ontvang je van ons een orderbevestiging met de geplande leverweek. Je altijd contact met ons opnemen indien je vragen hebt over je order.
HOEVEEL VERZENDKOSTEN BEREKENEN JULLIE?
Bestellingen vanaf 50 euro worden gratis verzonden. Bij orders tot 50 euro wordt 7,50 euro aan verzendkosten in rekening gebracht.
HOE WORDEN DE ORDERS VERZONDEN?
Kleinere producten worden verzonden met DPD. Meubelen worden over het algemeen geleverd door een meubeltransporteur.
HOE WEET IK WANNEER ZE KOMEN LEVEREN?
Als de goederen verstuurd worden met DPD dan ontvang je per mail een track & tracé code om de zending te kunnen volgen. In het andere geval maakt de transporteur een afspraak met je op welke dag ze bij je kunnen leveren.
WELKE BETALINGSOPTIES BIEDEN JULLIE AAN?
Je kan bij ons betalen via iDEAL en via SEPA bankoverschrijving. Bij iDEAL wordt je betaling direct verwerkt. Bij de bankoverschrijving betaal je in je eigen vertrouwde bankomgeving. Voor onze online kassa werken wij samen met Mollie, een grote betrouwbare Nederlandse partner voor online betalingen.
KAN IK MIJN ORDER OOK RETOURNEREN ONDER DE WET KOOP OP AFSTAND?
Over het algemeen kun je de bestelling niet retourneren onder de wet Koop op Afstand. Dit heeft te maken met het feit dat het overgrote deel van onze producten op bestelling speciaal voor je worden gemaakt. In het geval van een standaardproduct kun je wel gebruik maken van je herroepingsrecht. Wil je zeker weten of het product dat je op het oog hebt hier onder valt, neem dan even contact met ons op.
IK BEN OP ZOEK NAAR EEN SPECIFIEK MEUBEL. HEBBEN JULLIE DEZE OOK?
Wij hebben toegang tot vele leveranciers. Stuur ons een foto van het model dat je zoekt en wij gaan voor je kijken of wij dit kunnen leveren.
WORD IK NA MIJN AANKOOP OOK BEDOLVEN MET E-MAILS VOOR EEN BEOORDELING?
Nee dat wordt je niet. Wij zijn van mening dat je na de ontvangst van je aankoop daar rustig van moet kunnen genieten. Wij hanteren het motto: Ben je tevreden vertel het een ander. Ben je ontevreden vertel het ons dan proberen we het samen met je op te lossen